طراحی دکوراسیون دفتر کار
نوع پروژه: طراحی دکوراسیون دفتر کار؛ دفتر اسناد رسمی
طراح: مهندس محمد آرمند
مدل: ساناز کرمی
رندر: کیانا پرویزی
آدرس: جانبازان
سال طراحی و اجرا: ۱۳۹۹
متراژ: ۵۰ متر
کارفرما: جناب آقای بابایی
طراحی مناسب و ایده آل دکوراسیون دفتر کار نقش بسیار مهمی در جذب و اعتماد مشتری و ارباب رجوع دارد. طراحی دکوراسیون دفتر کار با توجه به اصول و قوانینی انجام میشود. مخاطبان و ارباب رجوع های مشاغل مختلف، تاثیر بسزایی در طراحی چیدمان و دکور دفتر کار خواهد داشت. افرادی که به شما مراجعه میکنند رده سنی، جنسیت و حتی شغل آن ها باید مورد توجه قرار گیرد. طراحی داخلی اداری به نوع و سبک شغل مورد نظر هم وابسته است. تمامی رنگهایی که بکار میرود و مبلمانی که استفاده میشود ارتباط مستقیمی به نوع شغل و دفتر دارد.
محل کار محیطی است که زیبایی تنها ملاک آن نیست و باید در عین حال به کاربرد فضا، توجه شود. طراحی دکوراسیون دفتر کار باید طوری انجام شود که تمام وسایل مورد نیاز در دسترس کارمندان و کارکنان قرار گیرد. چیدمان داخلی و دکور اداری باید نظم و ترتیب را در آن محیط حاکم سازد. یک طراحی دقیق و تخصصی می تواند فضایی آرام با راندمان بالا ایجاد نماید. به عنوان مثال استفاده از عنصر چوب و گیاهان طبیعی انرژی محیط را بالا میبرد و استرس را کاهش میدهد.
ویروس کرونا تاثیر بسزایی در همه جوانب زندگی ما داشته، و حتی معماری را هم تحت تاثیر قرار داده است. در این پروژه، طراحی داخلی دفتر اسناد رسمی با در نظر گرفتن شرایط کرونا و پیش بینی بیماریهای مشابه در آینده صورت گرفته است. بطوریکه یک محافظ شیشهای بین کارکنان و ارباب رجوع قرار گرفت. این محافظ شیشهای کارمندان را در برابر انتشار ویروس محافظت خواهد کرد. برای رسا بودن صدای دوطرفِ این محافظ شیشهای یک میکروفن تعبیه گردید.
طراحی، بازسازی و به سازی واحدهای تجاری و دکوراسیون مغازه از جمله گالری ایران یکی از پروژههای تجاری مجموعه آرمند است.
ثبت ديدگاه